Saturday 7 January 2012

☺ sekolah SEKOLAH sekolah ☺


Assalamualaikum , hyee *lambai tangan* . sekolah macam mana ? best ? seronok ? haha ! saya punya sekolah seperti biasa , tetapi sungguh bestttt gilee :D setiap yang gembira pasti ada hikmahnya kan kan kan ? *angguk angguk*  hikmahnya ! setiap hari dapat kerja sekolah :( hiiisshh *hentak kaki* geram gileee . dekat sekolah saya jadi senior walaupun baru form 2 , selalunya senior mestilah yang form 5 kan kan kan ? *angguk angguk* tapi , saya bukan senior satu sekolah haha ! :D juz senior sesi petang jee xD tapi , tak best lah sangat tahun ni tak dapat jumpa budak budak form 2  last year terutama sekali Izzatul Atiqah Nur Bt. Roslan ! haha :D rindu gileeee same diee :DD
uhuk .. uhuk .. tak disangke sangke form 1 this year tak kerek macam kami tahun lepas kerek gilee , ramai yang ckp kita org masa thun lepas kerek gilee , haha ! saye kerek ? yekeee ? haha ! :D ramai kwn saya cakap kita org kerek pun sebab budak form 2 tahun lepas kerek . tapi , tahun ni saya tak akan kerek same sekali dgn bdk form 1 tahun ni . dia org terlampau baik , nak tau ape cite jeng ! jeng ! jeng

"Assalamualakum , akak" sambil tersenyum.
"Hah ! ape dia ?" macam tidak berape kedengaran.
"Kami bagi salam tadi" sambil tersenyum.
"Ouh , waalaikumsalam" membalas senyuman dan beredar pergi.

Sumpaa terharu gileee rase mcm kitee org ni dihormati pulak ! hehe :D sumpa terkesima sekejap xP haha ! :D Ape ape pun sungguh baik lah dia org :D adik adik form 1 this year baik baik belake :D okay ! stop cerita pasal budak form 1 , nanti dia org kembang pulak ! haha :D
Farah Aida Bt. Hazli . Nice to meet her but she truely annoying and dia classmate saya since last year ! saya boleh tahan lagi dengan perangai dia tahun lepas tapi , tahun ni dah tak boleh dibendung lagi perasan ni , dia terlalu annoying gilaa.. !!! Hana Maisarah nice to meet u Hana :D dia pulak pelajar baru yang pindah ke sekolah saye , dia dulu sekolah kat Tarcisian Convent lepas tu tukar ke RPS sbb dia kate sekolah tu jauh dari rumah dia . haha ! :D dia baik , peramah and dia classmate saye jugee :D dan tak disangke-sangke dia duduk sebelah saye dekat dalam kelas . 2 Bougainvillea 2O12 bestt lah jugak .
First day sekolah memang best dapat jumpa dengan kengkawan setelah sebulan lebiih tak jumpa kn kn kn ? Second day sekolah ??? memang seraamm gileee ! muahaha . saye pakai baju student leader , alah yang kain coklat , vest coklat tuh . haha ! :D nak tau tak semua budak budak form 1 usha semacam je , seramm sayee tahu . macam nak makan orang jee . Saya jugak meet sorang budak form 1 ni kite org dah dekat sebulan lebih jugak lah , alah kenal dekat muka buku jee hehehe . Nama dia ismah . nama panjang secret lah yerrr xP haha ! saya anggap dia kwn . saya tak nak adik angkat ! muahaha ! 
okaylah , sampai sini jer lah cerita pasal sekolah erk ? bye bye *lambai tangan* Assalamualaikum .
macam ni lah student leader . *haha

Lencana sekolah

No comments:

Post a Comment